• رادياتور پنلي ايران رادياتور 120

رادیاتور پنلی فولادی

یکی از بهترین فلزاتی که هم از نظر شکل پذیری و هم از نظر مقرون به صرفه بودن مناسب ساخت رادیاتور می باشد فلز آهن است . و از طریق فرآیند ورق کاری با خط کاملا اتوماتیک تولید می گردد .

مزایای رادیاتور پنلی فولادی :

- ظاهر شکیل تری نسبت به رادیاتورهای دیگر دارند . البته این مطلب به صلیقه افراد بستگی دارد .

- از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر از رادیاتورهای آلومینیومی می باشد .

معایب رادیاتور پنلی فولادی :

- رادیاتور های پنلی فولادی با توجه به اینکه از ورق آهن ساخته می شوند طول عمر کمتری نسبت به رادیاتورهای آلومینیومی دارند .

- با توجه به اینکه آهن در برابر آب مقاومت کمتری دارد . براده آهن تشکیل می شود و این براده ها به روتور پمپ پکیج ، آسیب بیشتری می رساند . البته باید به این موضوع توجه گردد که راه های زیادی برای جلوگیری از این پدیده وجود دارد . برای مثال می توان از محلول های

ضد رسوب و فیلترهای مدار گرمایش استفاده شود. و در کل رادیاتورهای پنلی فولادی به مراقبت بیشتری نیاز دارند . شایان ذکر است رادیاتورهای فولادی ایران رادیاتور با لایه ای از پلی استرمحافظت می گردد . که این فرآیند در هنگام تولید این محصول انجام می شود . که طو عمر

این محصول را بالا می برد .

- وزن رادیاتورهای فولادی بسیار بالاتر از رادیاتورهای آلومینیومی می باشد . و این خود موضوعی برای جابجایی این محصول و نصب آن در محیط است .

در انتها باید گفته شود رادیاتورهای فولادی ایران رادیاتور 10 سال وارانتی بدون قید و شرط دارند و در صورت بروز هرگونه مشکل با مراجعه به نمایندگی های فروش در کل کشور تعویض خواهد شد .

سایز رادیاتورهای پنلی فولادی :

رادیاتور های فولادی ایران رادیاتور در سایز های 60 - 80 - 100 - 120 - 140 - 160 - 180 سانتی متر تولید می گردد و بر اساس ظرفیت حرارتی هر کدام بسته به محیط نصب مورد استفاده قرار می گیرد .

استاندارد کیفیت اروپا CE


رادیاتور پنلی
ظرفیت حرارتی هر بلوک ( Kcal/h ) 2160
ارتفاع بلوک ( mm ) 555
فاصله محور به محور ورودی و خروجی بلوک ( mm ) 500
سایز رزوه ورودی و خروجی بلوک ( اینچ ) 1/2
طول بلوک ( mm ) 1200

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

رادياتور پنلي ايران رادياتور 120

  • 29,095,440ریال
  • 27,588,005ریال


برچسب ها: رادیاتور, پنلی, ایران, رادیاتور, قیمت, رادیاتور, پنلی, ایران, رادیاتور, قیمت, رادیاتور, 120, معایب, رادیاتور, پنلی, ابعاد, رادیاتور, پنلی, ایران, رادیاتور, کاتالوگ, رادیاتور, پنلی, ایران, رادیاتور, مشخصات, رادیاتور, پنلی, ایران, رادیاتوروزن, رادیاتور, پنلی, ایران, رادیاتور, انواع, رادیاتور, پنلی, ایران, رادیاتورارتفاع, رادیاتور, پنلی, ایران, رادیاتور, خرید, اینترنتی, رادیاتور, پنلی, ایران, رادیاتوربهترین, مدل, رادیاتور, پنلی, ایران, رادیاتورخرید, رادیاتور, پنلی, ایران, رادیاتور, رشت, نمایندگی, ایران, رادیاتور, رشتضخامت, ورق, رادیاتور, پنلی, ایران, رادیاتور, ظرفیت, گرمایی, رادیاتور, پنلی, ایران, رادیاتور