• منبع تحت فشار 80 لیتری ( درجه دار ) وال

منابع تحت فشار برای الکترو پمپ ها و مصارف دیگر مورد استفاده قرار میگیرند . وظیفه اصلی این منابع کنترل فشار سیستم می باشد . در داخل این منابع تیوپی وجود دارد که یک سمت آن هوا فشرده شده و داخل تیوپ آب وجود دارد . که هوا فشرده شده باعث می شود آب داخل تیوپ با فشار وارد سیستم گردد . هنگامیکه مصرف کننده از آب استفاده کند آب داخل منبع به واسطه فشار هوا پشت آن با فشار وارد سیستم مصرف می گردد و تا زمانیکه در داخل منبع آب وجود داشته باشد الکترو پمپ استارت نخواهد خرد . هنگامیکه آب منبع تمام شود الکتروپمپ شروع به کار کردن میکند و هنگامیکه آب مصرفی قطع شود شروع به پر کردن منبع تحت فشار می نماید . و سپس بر اساس فشار تنظیم شده سیستم این عمل ادامه پیدا میکند . در واقع کار اصلی منابع تحت فشار این است که همیشه مصرف کننده آب پر فشار در سیستم داشته باشد و از روشن و خاموش شدن الکترو پمپ بصورت مداوم جلوگیری خواهد کرد . 

لازم بذکر است ضخامت ورق تولید شده در منابع تحت فشار متفاوت است و همچنین جنس تیوپ آن نیز با کیفیت های متفاوتی تولید می گردد . 

شرکت وال یکی از تولید کنندگان برتر منابع تحت فشار در داخل ایران است که محصولات آن هم از تنوع و هم از نظر کیفیت ورق ، فلنج و تیوپ قابل رقابت با محصولات اروپایی می باشد . کلیه محصولات وال دارای گارانتی معتبر یکساله می باشند و ضخامت ورق آن 1.5 میلی متر است و در تولید آن از تیوپ سفا که یک برند معروف جهانی است استفاده می گردد .


جهت انتخاب منبع تحت فشار مناسب برای مصارف مسکونی می توان به حالت های زیر استناد کرد :

منبع 24 لیتری = مناسب منازل مسکونی و اداری تک واحدی

منبع 40 لیتری = مناسب منازل مسکونی و اداری تا سه واحدی

منبع 60 لیتری = مناسب منازل مسکونی و اداری تا شش واحدی

منبع 80 لیتری = مناسب منازل مسکونی و اداری تا هشت واحدی

منبع 100 لیتری = مناسب منازل مسکونی و اداری تا ده واحدی 

منبع 150 لیتری = مناسب منازل مسکونی و اداری تا سیزده واحدی

پیشنهاد میشود برای مکان هایی که تعداد واحد آن بالا تر از موارد بالاست از دو یا سه منبع مجزا استفاده گردد


لازم بذکر است اگر از منبع مناسب استفاده نشود به الکترو پمپ آسیب وارد خواهد شد . زیرا زمان روشن بودن الکتروپمپ افزایش پیدا می کند.


به این نکته توجه کنید که بعضی منابع تحت فشار دارای گیج فشار هستند که نمایان گر میزان باد داخل منبع است و زمانیکه نیاز به شارژ باد باشد می توان از این گیج فشار کمک گرفت .

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

منبع تحت فشار 80 لیتری ( درجه دار ) وال

  • تولید کنندگان شرکت وال
  • کد محصول: CCC/50/030016
  • موجودی: در انبار
  • 47,600,000ریال
  • 44,172,800ریال


برچسب ها: , منبع, تحت, فشار, 80, لیتری, وال, قیمت, منبع, 24, وال, منیع, تحت, فشار, قیمت, منبع, تحت, فشار, منبع, پمپ, کاتالوگ, منبع, تحت, فشار, ظرفیت, منبع, تحت, فشار