• حوله خشک کن ایران رادیاتور TR01 - 120*50-23

حوله خشک کن چیست ؟

حوله خشک کن یک نوع رادیاتور گرمایشی است که به شکل های مختلفی تولید میگردد که عمومی ترین حالت آن بصورت پروفیل گرد و چهارگوش می باشد و بیشتر برای گرم کردن حمام و سرویس بهداشتی و از بین بردن رطوبت آن مورد استفاده قرار می گیرد . جنس حوله خشک کن ها

معمولا از آلومینیوم ، فولاد و استیل تولید میگردد که حوله خشک کن های آلومینیومی به روش اکسترود و حوله خشک کن های فولادی و استیل به روش بریزینگ ساخته می شوند .

برای انتخاب یک حوله خشک کن مناسب ، باید به نکات زیر توجه کرد :

- مساحت محیط نصب حوله خشک کن و بررسی با ظرفیت حرارتی آن

- سیستم گرمایش کل محیط به چه صورت است ( پیشنهاد میشود برای جلوگیری از تبادل یون های فلزات بکار رفته در سیستم گرمایش از فلزهای هم نام استفاده شود برای مثال اگر سیستم گرمایش محیط از رادیاتورهای فولادی می باشد از حوله خشک کن های فولادی استفاده گردد )

- اگر محیط نصب حوله خشک کن در معرض آب مستقیم باشد بهتر است از حوله خشک کن های استیل استفاده گردد .

حوله خشک کن های ایران رادیاتور :

حوله خشک کن های ایران رادیاتور از جنس فولادی می باشد و به شکل لوله ای و به روش بریزینگ تولید میگردد . و در نهایت از رنگ اپوکسی برای پوشش رویی آن استفاده میگردد. حوله خشک کن های فولادی ایران رادیاتور دارای 2 سال وارانتی می باشند .

حوله خشک کن
ظرفیت حرارتی ( Watt ) 795
ظرفیت حرارتی ( Kcal/h ) 665
ظرفیت حراراتی ( Btu/h ) 2710
ارتفاع ( mm ) 1173
عرض ( mm ) 545
فاصله محور به محور ورودی و خروجی ( mm ) 500
تعداد لوله ( عدد ) 23
قطر لوله ( mm ) 25
حجم آبگیری ( Lit ) 6.5
وزن هر بلوک ( Kg ) 9.930

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

حوله خشک کن ایران رادیاتور TR01 - 120*50-23

  • 18,294,860ریال
  • 18,259,917ریال


برچسب ها: حوله, خشک, کن, ایران, رادیاتور, قیمت, حوله, خشک, کن, ایران, رادیاتور, کاتالوگ, حوله, خشک, کن, ایران, رادیاتور, نمایندگی, فروش, حوله, خشک, کن, ایران, رادیاتور, نصب, حوله, خشک, کن, ایران, رادیاتور, هواگیری, حوله, خشک, کن, ایران, رادیاتور, ابعاد, حوله, خشک, کن, ایران, رادیاتور, گارانتی, حوله, خشک, کن, ایران, رادیاتور, قیمت, حوله, خشک, کن, ایران, رادیاتور, خشک, کن, ایران, رادیاتورخرید, حوله, خشک, کن, ایران, رادیاتور, نمایندگی, ایران, رادیاتور, رشت, حوله, خشک, کن, ایران, رادیاتور, 23, لول